A Check-IN rendszer bemutatása
Lehetőségek:
A menedzsment friss információval rendelkezik a humán erőforrások kihasználtságáról, elérhetőségéről és megjelenő szabad kapacitásaikról. Mindezt a világ bármely pontjáról (akár egy mobiltelefonnal). Gyorsan és egyszerűen kiderülhet, hogy mely területek vannak túlterhelve és mely munkavállalók rendelkeznek szabad kapacitásokkal. Lehetővé válik a folyamatok optimalizálása és a vállalat ügymenetében lévő szűk keresztmetszetek csökkentése. A dolgozók irodai munkája követhető számítógépükön lévő kliens szoftver (adatgyűjtő kliens) segítéségével. Valódi távmunka támogatás és ellenőrzés valósítható meg. A mobiltelefonos követés segítségével ingyenesen, külön havidíj mellett megvalósítható a flottakövetés funkció. Mindezt GPS és Cella információk alapján, klasszikus illetve műholdas térkép nézetekkel kombinálva.
A Check-IN mobil kliense lehetővé teszi, hogy a mobil munkatárs az útvonala során partner adatbázist látogasson (partnerek menü), valamint ezekhez jegyzeteket készítsen. A gépjármű nyilvántartás is megvalósítható és a tankolások rögzíthetőek. Akár vezetési szokások, üzemanyag fogyasztás és gyorshajtás figyelési funkciók is elérhetőek.
A szoftvercsomag tartalma, főbb funkciói:
- Munkaidő kihasználtság monitorozás (pc kliens, mobiltelefon kliens)
- Szabadság nyilvántartás (fizetett, fizetés nélküli, beteg- és egyéb szabadságok)
- Elektronikus munkaidő nyilvántartás (rugalmas és maximálisan testre szabható)
A Check-IN programcsomag bevezetésével lehetővé válik – a magyar jogszabályok szerint – a munkavállalók munkaidőben történő tevékenységének monitorozása és vezetők általi ellenőrizhetőségének megvalósítása.
A Check-IN fejlesztésekor elsődleges célunk volt, hogy a vállalkozások legmagasabb költségeit optimalizáló megoldást adjunk partnereinknek. Ügyfeleink által megfogalmazott tények:
“Legnagyobb költségünk az emberi erőforráshoz tartozó bérköltség”
“Nem tudjuk olcsón és egyszerűen követni a gépjármű használatból adódó költségeket”
“Egy bizonyos cégméret felett a tulajdonos képtelen az egyéni munkavállalókat és a menedzselésükkel megbízott középvezetőket ellenőrizni.”
“Középvezetőknek egy olyan eszközt kell a rendelkezésükre bocsátani, amivel megbízhatóan és egyértelműen tudják a rájuk bízott humán erőforrások terhelését és szabad kapacitásaite ellenőrizni.”
Az eddigi Check-In bevezetések tapasztalata szerint a munkaidő kihasználtság monitoring rendszerrel az irodai dolgozók aktivitásának növekedése: 20-40 %!
A nem irodai dolgozók esetében a GPS és Cella információs (mobil torony helymeghatározás) megoldásunkat javasoljuk.
Ezen termékünk értékesítők esetében akár 50%-ot meghaladó eredményesség javulást is jelenthet. Logisztikai munkatársak (kiszállítók, anyagmozgatók) a Check-In bevezetés utáni aktivitása 10-15%-os javulást mutat.
Egyéb előnyök, amelyek további komoly megtakarítást hoznak cége részére:
- Irodai alkalmazottak munkájának követése
- Internet használat követése
- Könyvelés felé munkaidő nyilvántartás (jogszabályoknak megfelelő módon)
- Táppénz és szabadság nyilvántartás vezetése
- Különleges dolgozói motivációk nyilvántartása, kezelése